iSustav

Programski paket koji će vam pomoći da sve radnje radite na jednom mjestu

iSustav za hotelijerstvo svojim bogatim mogućnostima olakšat će vam dnevne zadatke i ostaviti više vremena da se posvetite vašim gostima. Dizajniran uz pomoć stručnih osoba iz hotelijerstva, hotelski informacijski sustav će moći izvršiti sve zadane zadatke bez obzira na tip objekta kojim upravljate. Vrijeme je iznimno važno i dobar informacijski sustav ne samo da će vam uštedjeti vrijeme nego će vam pomoći u boljem izvršavanju svakodnevnih poslova.

RecepcijaUslužite goste s lakoćom

Čistoća sučelja i jasnoća prikaza pomoći će vam da svakodnevne zadatke obavljate s lakoćom. Sveobuhvatni prikaz smještajnih jedinica iz kojeg direktno možete raditi rezervacije, check-in, naplatu i check-out pojednostavit će vam posao do maksimuma.

 Pročitaj više

Dodjela soba

Iz plana soba možete jednostavno odabrati smještaj bilo da radite rezervaciju za individualce ili pak za grupe gostiju.

Dodjela prema zahtjevima gosta

Osim cjelokupnog prikaza smještajnih jedinica, prilikom izrade rezervacije jednostavno ćete moći izdvojiti slobodne sobe koje će zadovoljiti zahtjeve gostiju. Tako možete izdvojiti samo sobe određenog tipa koje su slobodne ili pak npr. sobe samo u prizemlju. Sve to je dostupno na jedan klik miša što izradu rezervacija čini iznimno lakim zadatkom.

Najbolja kontrola zauzeća

U današnje vrijeme postoji više kanala gdje se mogu napraviti rezervacije: na recepciji, u prodaji, na internetu... Automatsko osvježavanje i povezanost svih čimbenika rezultirat će prikazom zauzeća soba u stvarnom vremenu. To će vam smanjiti ili čak onemogućiti da vam se dogodi slučajni overbooking.

Prihvat gosta (check-in)

Ponekad se može učiniti da je prihvat gostiju jednostavan proces koji ne može poći po krivu. Međutim, bez alata koji će provjeravati razne parametre može se dogoditi da kasnije imate više posla u kontroli i upisu dodatnih podataka. iSustav je svakako jedan od tih alata koji će se brinuti da svaka prijava ispunjava sve uvjete potrebne za boravak gosta u vašem hotelu.

Kontrola cijena i popusta

Ako se ne radi o rezervaciji gdje su cijene i popusti već unaprijed određeni, prilikom prijave gosta u smještaj možete osim odabira cijena iz cjenika odrediti i posebne cijene (po osobi, po sobi ili pak za cijeli period boravka).Obavezne takse program će automatski dodati na račun gostiju. Tu je još i mogućnost različitih vrsta popusta koje možete birati iz cjenika ili direktno upisati kod prijave.

Mogućnost dan-po-dan cijena

Često se može dogoditi da gosti nemaju iste usluge svaki dan boravka. Zato vam program omogućava da tim gostima odredite cijenu za svaki dan posebno. Tako ćete bez problema promijeniti vrstu usluge na dnevnoj bazi (BB, HB, FB) ili u slučaju preseljenja u drugi tip sobe cijenu sobe druge kvalitete.

Definiranje / zamjena obroka

U programu postoji pansionska lista koja kuhinji daje podatke o obrocima koji se trebaju pripremiti ujutro, podne i navečer. Tako možete imati situaciju gdje će gost htjeti zamijeniti obrok (npr. ručak s večerom ako ima HB) a vi ćete mu to omogućiti za istu cijenu. Da bi kuhinja imala točnu informaciju o broju obroka koje je potrebno pripremiti to je potrebno odrediti i u programu.

Ispis registarskih kartica

Iako se to ne primjenjuje u svim hotelima, svakako je korisno ispisati registarsku karticu i dati podatke gostu na ovjeru. Time možete dobiti dodatne informacije o vašem gostu a i potvrditi da ste ispravno prijavili gosta. Ispis registarske kartice moguće je ispisati na pet svjetskih jezika.

Upozorenje za goste s crne liste

Crnu listu gostiju održava osoblje recepcije. Svakog gosta koji je pravio probleme stavit će na tu listu s opisom problema. U slučaju da želite napraviti rezervaciju za gosta s tog popisa program će vas odmah obavijestiti s porukom upozorenja i opisom problema.

Obavijest o rođendanima

U programu postoji lista gostiju koji imaju na određeni dan rođendan. To mogu biti gosti u hotelu ali i gosti koji nisu više u hotelu (pa im možda želite čestitati rođendan putem emaila). Ali pored te liste, na planu soba su označeni gosti koji su u hotelu i na tekući dan imaju rođendan. Tako nikad nećete propustiti niti jedan rođendan gostiju vašeg hotela.

Provjera statusa sobe

Jako je bitno kod prijave gostiju da gosta ne uputite u sobu prije nego je soba pripremljena. U suradnji s domaćinstvom program kod svake prijave provjerava status sobe i u slučaju problema obavještava vas o tome.

Odlazak gosta (check-out)

Odlazak, odnosno odjava (check-out) gostiju iz hotela je jedan od najvažnijih trenutaka, ako ne i najvažniji, i zahtjeva punu pozornost osoblja recepcije jer o tome ovisi kakav će konačni dojam dobiti gost o boravku u vašem hotelu. Usluga mora biti brza, morate napraviti račun u trenutku i odraditi naplatu bez problema. Mogu se raditi računi za više gostiju, grupu, može se raditi podjela računa, računa na individualnu osobu ili pak na firmu.

Predpregled troškova

Prije nego gost odluči platiti, odnosno kako će platiti, možda će htjeti pogledati koji su mu sve to troškovi obračunali. Zbog toga postoji predpregled računa kojeg možete ispisati i uručiti gostu. Na tome ispisu je ukupan iznos za plaćanje iskazan u dvije različite valute što će strancima olakšati razumijevanje i osloboditi nepotrebnog preračunavanja.

Kontrolna točka

Ovo je točka u kojoj program provjerava sve troškove gosta i stavlja ih u obračun za naplatu. Osim ako nije od strane recepcionera određeno da će troškovi gosta ostati a otvorenom računu, nije moguće napraviti odjavu gosta kojem nije izvršena naplata i napravljen račun.

Razni modeli naplate

Sama naplata računa je jednostavna ali omogućit će vam naplatu svih kombinacija koje se mogu dogoditi. Tako možete kod same naplate dati dodatan popust (npr. gost se žalio na nešto), možete napraviti neoporezivi račun (za subjekte kojima imaju ugovor s vladom), možete napraviti račun u bilo kojoj valuti (koju imate na vašoj tečajnoj listi)... A kad se radi o načinu plaćanja tu su: gotovina, kartica, ček, trans. račun, kupon... Svi načini plaćanja mogu se kombinirati kako gost traži (npr. dvije kartice i nešto gotovine).

Transfer troškova

Uvijek se može desiti situacija da gosti koji zajedno borave u hotelu imaju različite datume odlaska. U tim situacijama često se traži da se troškovi osobe koja odlazi prije stave na teret osobe koja odlazi kasnije i koja će podmiriti cijeli račun. Takve situacije se u programu rješavaju jako jednostavno.

Ažuriranje statusa sobe

Za domaćinstvo je važno da u svakom trenutku mogu vidjeti aktualni status sobe. Zbog toga program automatski ažurira status sobe kod odjave gostiju.

Grupni check-out

Već i izrada računa je koncipirana tako da jednostavno možete napraviti račun za cijelu grupu. A nakon izrade računa isto tako se može na jednostavan način odjaviti cijela grupa gostiju bez da je potrebno odjavljivati jednog po jednog gosta. To su sitnice koje će vam ostaviti puno više vremena za druge poslove.


Provjera zauzeća

Provjera zauzeća za grupne rezervacije kao i individualne dat će vam dovoljno ključnih informacija za donošenje važnih odluka.

Intuitivno sučelje

iSustav ima dva vrlo važna prozora koja vam daju potpune informacije o stanju zauzeća.

Dostupnost smještaja

U svakom trenutku rada imate ćete točnu informaciju o zauzeću soba odnosno koje sobe su vam slobodne. To će direktno biti vezano na radnju koju radite ili će biti u raznim izvještajima koje ispisujete. Isto tako možete u bilo kojem trenutku, bez da prekidate trenutnu radnju, pozvati prozor zauzeća direktno iz prečica s lijeve strane programa.

Upravljanje rezervacijama

Upravljanje rezervacija je jedan od najvažnijih poslova u hotelu a iSustav pojednostavit će vam taj posao i povećati efikasnost bez da na to utrošite puno vremena.

Pretraživanje rezervacija

Rezervacije se mogu pretraživati po raznim kriterijima. Tako uvijek možete pronaći rezervaciju koju tražite čak i kad nemate sve potrebne informacije o rezervaciji.

Ispis potvrda

Za svaku je rezervaciju moguće ili ispisati ili direktno poslati na email potvrdu. Potvrda sadržava sve informacije o toj rezervaciji.

Otkazivanje / No show

Gost je otkazao rezervaciju ili se nije pojavio. Nema problema, u programu možete jednostavno otkazati rezervaciju s (prema potrebi) izradom računa. Automatski će se ažurirati statusi soba i osloboditi smještaj koji je bio rezerviran tom rezervacijom.

Izrada ponuda iz rezervacije

Svaka rezervacija može imati opciju za potvrdu. U većini slučajeva je potrebno za te rezervacije napraviti i ponudu gostu na kojoj može vidjeti financijske parametre i uplatiti avans ako je potrebno. Izrada ponuda iz rezervacije je toliko jednostavna da ne zahtijeva nikakav vaš dodatni napor. Ponuda se može ispisati ili poslati direktno na email gostu.

Rooming liste

Jako je bitno da proces prijave gosta u hotel bude što brži. Ako unaprijed imate popis gostiju (ili od agencije ili s interneta) onda će vam prijava gosta proći kroz dva klika mišem u par sekundi.

Upravljanje avansima

Evidencija avansnih uplata bila bi iznimno zahtjevan zadatak da nemate iSustav. Svaku uplatu avansa za smještaj evidentirate u program automatski izrađuje račun za avans (kojeg možete ispisati ili poslati direktno na email). A onda prilikom odlaska gostiju iz hotela program vam automatski signalizira goste koji imaju uplaćen avans. Avansne uplate mogu se zatvarati i djelomično (npr. ako agencija uplati unaprijed za više grupa gostiju).

Grupne rezervacije

Izrada rezervacije za grupe gostiju nikad nije bila jednostavnija. Jednostavnim povlačenjem perioda na tipu sobe koju želite rezervirati označite sobe i nakon toga možete napraviti rezervaciju. Rezervacije ne moraju imati odmah dodijeljene i brojeve sobe, to se može napraviti i naknadno a svakako prije dolaska gostiju.

RezervacijeKontrolirajte smještaj s lakoćom

Rezervacijski sustav koji kombinira različite načine pregleda zauzeća i izrade rezervacija pružit će vam sigurnost da ste posao prodaje odradili bez greške. Takav način rada će vam ostaviti dovoljno vremena da možete raditi druge važne stvari.

  Pročitaj više

CjeniciIskoristite mogućnosti planiranja za veću efikasnost

Cjenici

iSustav za hotelijerstvo nema ograničenja u broju cjenika koje trebate definirati. Svaki cjenik se može prilagoditi vašim potrebama jer se za svaki cjenik određuju pravila po kojima će se primjenjivati cijena smještaja za goste. Cjenici se mogu dodjeljivati agencijama i ugovorima. Time ćete izbjeći eventualne greške vašeg osoblja kod izrade rezervacija.

  Pročitaj više

Fleksibilnost cjenika

Izradu cjenika karakterizira mogućnost da svaki cjenik ima različite opcije u odnosu na ostale. Tako da osim različitih cijena možete definirati i različite uvjete korištenja cijena. Od definiranja valute u kojoj su izrađene cijene do definiranja različitih popusta ovisno o smještaju, broju gostiju, usluzi ili starosti gosta. Ako pak imate cjenike sa sličnim uvjetima tu je i opcija kopiranja cjenika tako da ne morate uvijek sve parametre upisivati ispočetka.

Sezonske/fiksne cijene

Ovisno o vrsti hotela odnosno objekta, cijene se mogu definirati kao sezonske ili fiksne. Sezonske cijene (sami definirate sezone) će automatski prepoznati prelazak sezone kod izrade računa za gosta i upotrijebiti sve sezone koje obuhvaća boravak gosta.

Popusti i dodaci

Prilikom smještaja gostiju u hotel, možete imati razne situacije gdje je potrebno dati popust gostu ili pak mu nešto dodatno naplatiti. Definiranjem tih pravila u cjeniku uvijek ćete ispravno odraditi prijavu gosta u hotel. Tu su razne vrste popusta (popust na 3 ležaj, popust na djecu, 5+1 gratis...) kao i dodataka (garaža, prijevoz do aerodroma...).


Troškovi smještaja

Prema definiranoj prijavi gosta program će vam automatski napraviti obračun troškova smještaja i pri tome uvažiti sva pravila definirana cjenikom (razni popusti i dodaci, sezone...). I sve bez dodatnog angažmana recepcionera.

Dodatni troškovi

Nema ograničenja u izradi dodatnih troškova odnosno usluga koje pružate gostu. Kod definicije tih troškova unaprijed možete odrediti da li je fiksne cijene i da li se može na dati popust. Ako je dozvoljeno, cijena usluge može varirati od situacije do situacije i upisuje se direktno kod svakog gosta

Stavljeno na račun sobe u restoranu

iSustav ima integriranu vezu s modulom ugostiteljstva a može se povezati i s nekim drugim sustavim koji omogućuju stavljanje troškova restorana/caffe bara na račun sobe.

Troškovi telefona

Modul za integraciju s telefonskom centralom omogućuje spajanje na različite vrste centrala (PBX, VOiP, Asterisk ...). Program prati svaki poziv iz sobe i nakon obračuna cijene poziva (ovisno o centrali, cijene sami određujete) automatski stavlja trošak na račun gosta.

Dijeljenje računa

Kod svake izrade računa može biti puno raznih situacija gdje će gost tražiti dijeljenje troškova na dva ili više računa. To je u programu iSustav toliko jednostavno da to radite tehnikom povuci i spusti. Bilo koji trošak na bilo koji račun u par sekundi.

Kombinacije vrste naplate

Naplata računa će vam omogućiti upis svih kombinacija plaćanja koje se mogu dogoditi. Načini plaćanja mogu biti: gotovina, kartica, ček, trans. račun, kupon... Svaki način plaćanja može se kombinirati na način kako gost zahtijeva (npr. dvije kartice i nešto gotovine).

Račun u raznim valutama

Osim ispisa računa u domaćoj valuti, klikom miša možete odabrati i ispis računa u bilo kojoj valuti koju imate na vašoj tečajnoj listi. Gost će bit puno zadovoljniji ako mu na računu piše i iznos u valuti koju on najbolje razumije.

Ispis računa na više jezika

Svaki račun moguće je ispisati na jednom od pet stranih jezika. I sve to je na jedan klik miša prije samog ispisa računa. Jednostavno i brzo a time možete podići rejting u očima gosta.

Fakturiranje agencijama

Ako je vaš hotel većeg kapaciteta i posebno imate osoblje koje se brine o izradi faktura za agencije, program će vam omogućiti da osoblje na recepciji naplaćuju samo troškove koje trebaju platiti gosti a naknadno će se raditi fakture agencijama. Za svaku agenciju posebno se definiraju troškovi koje podmiruje agencija i posebno troškovi koje mora podmiriti gost. A isto tako, fakture za agencije mogu se napraviti odmah kod odlaska gostiju.

Naplata/fakturiranjeNe gubite vrijeme na ručne obračune

Izrada računa ili fakture je u iSustavu iznimno jednostavan i brz proces koji vam neće ostaviti mogućnost pogreške. Program će se pobrinuti da napravite račun za sve troškove koje je gost imao bez da kojeg zaboravite. A gostu ćete moći pružiti račun i na njegovom jeziku i u valuti njegove zemlje. Bez dodatnog napora.

  Pročitaj više

IzvješćaOd prikupljenih podataka svi mogu imati koristi

Podaci koji su upisani u program imaju najveću vrijednost kad se mogu ispisati na način da vam prikažu podatke u obliku koji vama u tom trenutku daju korisnu informaciju ili podatak. Zbog toga u iSustav postoje mnoštvo izvještaja i svaki od njih namijenjen je određenom grupi ljudi.

  Pročitaj više

Blagajnički izvještaji

Dnevnici blagajne, žurnala, prometi gotovine, kartica, polog gotovine, sve su to izvještaji koji su od iznimne važnosti za osoblje recepcije za kontrolu naplate i novca. Izvještaji se mogu kombinirati ili za ispis po blagajničkom dnevniku ili po periodu.

Izvještaji smještaja

Planiranje kuhinje, planiranje bookinga, rezervacije i slične radnje puno je lakše napraviti s pravim informacijama. Postoji više različitih izvještaja koji će vam u tome pomoći.

Knjigovodstveni izvještaji

Svako knjigovodstvo zahtjeva određene informacije o prodaji. A u programu iSustav postoje više različitih izvještaja koji će zadovoljiti i najzahtjevnije knjigovođe.

Izvještaji za management

Svaki hotel radi zbog profita. I zato je iznimno važno da management hotela vidi te rezultate kroz razne parametre i još ih k tome mogu imati uspoređene s nekom od prethodnih godina.

Statistički izvještaji

Tu su razni statistički izvještaji kao i obrazac TU-11 kojeg možete direktno poslati na email DZS.

Knjige gostiju

Knjige domaćih i stranih gostiju se vode automatski. Ispis je moguć po raznim uvjetima a obrasci su usklađeni s zakonskom obvezom vođenja knjiga.

Domaćinstvo

Izvještaji koji će radu domaćinstva olakšati posao održavanja hotela. Mogu se dobiti za tekući ali i za bilo koji nadolazeći dan.


Integracija

Mini-bar

Veza s mini-barom je integrirana u sam program. Omogućit će vam jednostavno evidentiranje sve potrošnje mini-bara po sobama.

Telefon

Integracija s telefonskom centralom omogućuje spajanje na različite vrste centrala (PBX, VOiP, Asterisk ...). Program prati svaki poziv iz sobe i nakon obračuna cijene poziva (ovisno o centrali, cijene sami određujete) automatski stavlja trošak na račun gosta.

Pametne sobe

Integracijom sa sustavom pametnih soba imat ćete potpuno kontrolu nad izdavanjem kartica za sobe. Nećete morati posebno odlaziti u drugi program da bi gostu izdali ili produžili karticu.

Tečajna na internetu

Jednostavno ažuriranje tečajne liste podacima s interneta. Bez zamornog prepisivanja tečajeva i bez greške. Jednostavno na jedan klik.

eVisitor

Veza sa sustavom eVisitor koja će vam sve vaše goste prijaviti odnosno odjaviti u HTZ jednim klikom miša.

Moj eRačun

Više nema potrebe da fakture ispisujete, pakirate i nosite na poštu. Samo upišete email adresu firme (agencije) i jednim klikom miša šaljete račun. A što je još bolje, na istome mjestu možete pratiti da li je račun isporučen.

Skener dokumenata

Ne postoji tako brz način prijave gostiju kao sa skenerom dokumenata. U trenu će vam biti svi podaci s dokumenta prebačeni u program. A možete zadržati i sliku gosta ako želite.

Channel manager

Automatska sinhronizacija podataka između iSustava i ostalih kanala prodaje na internetu? Zvuči fantastično. Izradom svake rezervacije u hotelu automatski se šalje smanjenje kapaciteta svim ostalim kanalima prodaje. Isto tako, izradom rezervacije na bilo kojem kanalu prodaje automatski vam se bilježi rezervacija na iSustavu i time smanjuju prodajni kapaciteti.

Mjenjačnica

Certificirani program od HNB-a za mjenjačko poslovanje koji koriste preko 500 mjenjača širom Hrvatske. Prema pravilu, to je zaseban program i koji ne smije biti integralni dio niti jednog drugog sustava.