Često Postavljana Pitanja

Odgovori na često postavljana pitanja

Početak

  • Hoće li iSustav odgovarati mojem poslovanju?
    iSustav je dizajniran da se prilagodi svim načinima poslovanja u hotelijersvu, ugostiteljstvu i wellnessu. Sa širokom paletom integiranih rješenja i velikom jednostavnošću upotrebe iSustav će sigurno moći zadovoljiti sve potrebe u vođenju poslovanja vašeg poslovanja.
  • Kako da budem siguran da će iSustav zadovoljiti sve poslovne transakcije?
    U 30 dana možete slobodno isprobati sve funkcionalnosti pune verzije demo verzije programa. Također možete zaražiti i našu on-line prezentaciju gdje ćemo Vam pokazatiglavne funkcionalnosti i poslovne procese koji Vas zanimaju.
  • Da li iSustav desktop rješenje ili rješenju u oblaku?
    iSustav je isključivo desktop rješenje koja se instalira na server poslovnog objekta s lokalnom bazom. No, Milenij nudi dodatna riješenja koja će Vam pomoći da s bilo kojeg uređaja možete preko interneta pregledati zauzetost te eventualno napraviti i rezervaciju.
  • Trebam li kupiti sve module (hotelijerstvo, ugostiteljstvo, wellness)?
    Milenij nudi programski paket iSustav koji je integiran sa svim modulima sustava. No, svaki od tih sustava, odnosno modula, može raditi samostalno. Tamo možete koristi samo HIS za hotel ili npr. samo HIP za Vaš restoran.
  • Kako mogu prebaciti podatke sa mog starog programa u iSustav?
    iSustav ima mogućnosti za uvoz nekih od podataka, ali mi ćemo Vam svakako pomoći u upisu početnih podataka tako da Vam početak rada u novom programu bude što manje stresan.
  • Kako su podaci iSustav-a zaštićeni?
    Baza podataka iSustav-a se uvijek nalazi na Vašem lokalnom računalu (serveru). Milenij nudi servis automatskog arhiviranja podataka na naše servere. Tako u slučaju havarije Vašeg sustava (kvar strojne opreme, napad virusa, ransomwarea...) možemo bez problema vratiti podatke iz posljednje arhive i omogućiti Vam daljni rad.
    To je jedna od ključnim stvari u sigurnosti podataka koja će Vam omogućiti miran san.
  • Koja su ograničenja u demo verziji?
    Jedino ograničenje demo verzije je u trajanju. Nakon 30 dana više nećete moći pristupiti programu demo verzije. Međutim, ako se odlučite za kupnju a u demo verziji ste upisali Vaše podatke moći ćete ih koristiti nakon registracije programa.
  • Da li mogu dobiti demo verziju za sve module (hotelijerstvo, ugostiteljstvo, wellness)?
    Da, Milenij nudi demo verziju za sve mogule. Module možete instalirati svaki posebno ili kao integrirani paket. Demo verziju možete zatražiti na "Besplatni demo" stranici.
  • Da li mogu u demo verziji raditi sa mojim stvarnim podacima?
    Naravno. Kad instalirate demo verziju, možete koristiti postojeće testne podatke ili možete kreirati novu bazu s Vašim podacima. Ako se odlučite za kupnju te podatke možete zadržati. Svakako preporučujemo da prvo pogledate postojeće testne podatke.
  • Što moram napraviti da bi dobio punu verziju programa nakon isteka demo verzije?
    Nakon što uplatite program, mi ćemo Vas kontaktirati kako bi krenuli u fazu instalacije programa.
  • Kako iSustav podržava rad više objekata?
    iSustav može raditi s jednim objektom a isto tako može uspješno raditi i s većim brojem objekata. Rad s više objakata implementiran je u sam sustav tako da se sve odvija vrlo jednostavno i s istog programa.
  • Koji je postupak instalacije nakon uplate za program?
    Kad uplatite program, kontaktirat ćemo Vas da bi instalirali program i napravili edukaciju. Postupak se može razlikovati od projekta do projakta.
    • 1. korak: Prikupljanje podataka. Od Vas će se tražiti podaci koji su potrebni za uvođenje sustava kao što su: podaci o firmi, sobe, cjenici, djelatnici...
    • 2. korak: Instalacija i integracija. Mi ćemo Vam napraviti instalaciju i podešavanje programa te napraviti potrebne prilagodbe.
    • 3. korak: Edukacija. Mi ćemo Vam, također, napraviti edukaciju djelatnika za rad u programu. Edukacija se možete napraviti i online.
    • 4. korak: Početna pomoć. Kad počinjete s radom sigurno ćete imati neka pitanja i nedoumice. Zbog toga u prvih mjesec dana rada imate besplatnu pomoć putem telefona i internata.
    • 5. korak: Faza korištenja. To je faza u kojoj ste Vi već upoznati s programom i uspješno ga koristite.
  • Što nakon završetka instalacije i edukacije?
    Kad savladate rad s programom i počnete koristiti program nastupa faza održavanja. U toj fazi možete tražiti pomoć ili nove verzije prema vlastitim potrebama ili možete ugovoriti 24/7 održavanje koje će Vam osim cjelodnevne pomoći osigurati i automatske nadogradnje na nove verzije.
  • Kakva računala moram imati za instalaciju iSustava??
    Minimalni zahtjevi strojne opreme su daleko ispod specifikacija novih poslovnih računala. Ako niste sigurni da li će Vaše računalo biti pogodno za instalaciju iSustav-a, slobodno nas kontaktirajte da Vam mi pomognemo.
  • Koje operativne sustave podržava iSustav?
    iSustav je dizajniran za rad na računalima koje koriste Windows operativni sustav (32-bitni i 64-bitni).
  • Koja je cijena programa?
    iSustav ima puno modula, dodataka i veza s drugim sustavima. Ne trebaju svakome niti svi niti isto moduli. Zbog toga imamo i modularni cjenik da možete kupiti samo ono što Vam treba. Cijena programa ovisi i o broju računala, potrebnim dodacima... Da bi dobili informacije o cijenama molimo da ispunite zahtjev za Cijenom i rado ćemo Vam napraviti ponudu prema Vašim potrebama.
  • Moram li dodatno platiti za stalnu podršku?
    Milenij nudi besplatnu podršku 24/7 putem telefona, emaila i interneta u prvih mjesec dana korištenja. Nakon toga, želite li i dalje imati 24/7 podršku, potrebno je sklopiti Ugovor o paušalnom održavanju. U cijenu održavanja uključene su i najnovije verzije programa.
  • Da li sam vezan ugovorom za neko razdoblje?
    Ne, ugovor se potpisuje na neodređeno vrijeme ali ga možete bez problema raskinuti u bilo kojem trenutku.
  • Moram li platiti licencu za neke dodatne programa da bi iSustav radio (npr. Oracle)?
    Ne, nije potrebno kupovati licencu za bilo koji drugi program ili bazau podataka (kao što su MS SQL, Oracle). iSustav koristi relacijsku bazu podataka Firebird koji je besplatan (Open source).
  • Što je s politikom povrata novca?
    Milenij nudi 30 dana korištenja potupno funkcionalne demo verzije programa. Za taj period možete u potpunosti testirati program i vidjeti da li Vam odgovara. Možete zatražiti i besplatnu pomoć.
    Pošto imamo pristup 'probaj prije kupnje', ne nudimo mogućnost povrata novca nakon kupnje.
  • Da li je Ugovor o paušalnom održavanju obavezan?
    Ne, paušalno održavanje nije obavezno. Neki korisnici koji ne mijenjaju često osoblje i sami brinu o arhiviranju ne uzimaju paušalno održavanje nego samo kupuju nadogradnju programa u slučaju potrebe za novom verzijom programa. Mi Vam svakako preporučujemo paušalno održavanje, pogotovo u početku rada a kasnije to možete bez problema promijeniti.
StatCounter - Free Web Tracker and Counter